Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

czwartek, 21 lipca 2011

Zakupy #1

Witam! Dzisiaj wybrałam się na zakup kilku letnich ciuszków. Czasu było mało, także musiałam się sprężyć ;) 

Biały top - H&M 
Pomarańczowe spodenki z podwyższonym stanem - H&M 
Różowa bokserka - H&M 
Beżowa spódniczka - Mohito 

Postawiłam na spodenki w tegorocznym modnym kolorze-brzoskwiniowym ;) 

Na tę chwilę ciuszki czekają na jutrzejsze pranie, także w najbliższym czasie postaram się zrobić dwie stylizacje z wykorzystaniem nowych rzeczy. 




Spodenki zdecydowanie na lato, natomiast spódniczka idealnie nadaję się na upały jak i na każdą porę roku;)








W drodze do domu z Manufaktury zastała mnie burza i, jak myślę  w większości z Was. W ciągu pół godziny miasto zostało sparaliżowane. Drogi podtopione, także z R. musieliśmy(jak większość kierowców), przejeżdżać przez trawniki, chodniki, parki. Szaleństwo. Szczerze współczuję wszystkim kierowcom, których samochody zostały przygniecione przez konary drzew. Moje autko na szczęście wzbogaciło się tylko o kilka małych gałązek i nic więcej. 


Jutro postaram się zamieścić post, w którym szczegółowo opiszę pielęgnację moich pędzli, aby służyły mi wiernie kolejne lata;)




Dobranoc:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz