Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

czwartek, 14 lipca 2011

Sialalalala... ^^

Cześć! Uwielbiam takie dni jak dziś, czyli mam tu na myśli czas spędzony z moim R., który swoją osobą daje mi takiego powera, że głowa mała ;) każde duże rzeczy stają mini..., ale to minimalistyczne :) 
(dziękuję Ci za to:*) 

Aczkolwiek przejdę do rzeczy, do tego co kobiety kochają najbardziej, czyli maxi sale;) Dzisiaj z M. wybrałyśmy się do Galerii  Łódzkiej na mały rekonesans ^^ Oj tak, było na czym oko zawiesić ^^ sukieneczki, spodenki, marynarki, koszule itd. To jest nasz mały świat ;) Ja natomiast na spokojnie przemyśle sobie to, co jest mi najbardziej potrzebne w mojej garderobie a dopiero później, czyli nie więcej niż po upływie 3 dni udam się na zakup upatrzonych ciuszków:) Co do dzisiejszego stroju, postawiłam na swobodę i klasyczne zestawienie czerni z bielą tym samym subtelne podkreślenie talii cienkim paskiem w cielistym kolorze ;) 

Co myślicie na temat czarnych koturn? Moim zdaniem jest to świetna alternatywa dla szpilek i mało tego, koturny są zdecydowanie bardziej wygodniejsze od szpilek, aczkolwiek mniej stabilniejsze ;P nie raz mi kostka zadrżała w mega wysokich koturnach, które może niebawem Wam zaprezentuję ;)


Obecnie jestem na etapie poszukiwania takich skarbów;) życzcie mi powodzenia ^^
  

...z innej beczki ^^
Ostatnimi czasy wdrążając się w tematykę zdrowej żywności i zdrowego stylu życia, szczegółowo przeanalizowałam swój tryb życia, że tak to ujmę i pierwszym krokiem jest systematyczne jedzenie miseczki musli z 2% mlekiem na śniadanie. Od lat, codziennie rano pochłaniam miseczkę płatków śniadaniowych (w szczególności miodowych), po których już po upływie niespełna godziny(mam na myśli max 40 min), jestem głodna. Powiem tak, o 8 rano zjadłam musli, a dopiero przed 12 odczułam pierwsze uczucie głodu. Także jestem zachwycona, bo nie muszę po godzinie węszyć za jedzonkiem ;P i dodam jeszcze, że taki posiłek jest o wiele bardziej pożywny. Ba! Zdrowszy! Po prostu zdrowszy! :)



Pyszotka!




Poniżej wstawiam kilka zdjęć z dzisiejszego dnia ;)


 nr. 307

Tunika - House (tzw. one size)
Leginsy - Coloseum
Pasek - Mohito
Baleriny - Deichman
Torba - H&M
 

Krem - Iwostin do cery naczynkowej SPF 30
Podkład - L'Oreal Paris true match N2 Vanille/Vanilla
Korektor pod oczy - Inglot LC1
Puder - L'Oreal Paris true match C3/K3 Beige Rose/Rose Beige
Puder brązujący - Rimmel Sun Bronze 022
Róż - ArtDeco nr 39
Baza pod cienie - ArtDeco
Kredka - Inglot AMC nr 101
Cienie do powiek - Inglot Integra #64
Tusz do rzęs - Astor Look Out 800 Black
Błyszczyk do ust - Astor Soft Sensation Liquid Care nr 103 Nude Bronze



kolacyjka w Solo Pizza 
M. zajada się sałatką Cezara, natomiast ja sałatką ala'Mendi ^^






Zachęcam do komentowania ;)


...i to na tyle ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz