Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

poniedziałek, 25 lipca 2011

Niedzielny outfit.

Hejka! Pochmurnej pogodny ciąg dalszy ;P no cóż...aczkolwiek nie popadajmy ze skrajności w skrajność:) także nie narzekamy! nie, nie! :)


Na reszcie z R. mieliśmy okazję wybrać się do Muzeum Kanału "Dętka", które znajduję się pod Placem Wolności a, do którego nie mieliśmy okazji nigdy wcześniej się wybrać. Wrażenia? Miejsce jest niesamowicie klimatyczne, intrygujące i ciekawe poprzez swoją obfitą historię. Szczerze powiedziawszy spodziewałam się korytarzy itd, ale mimo to było super! Niestety nie mam żadnych zdjęć z kanału, prócz zdjęcia biletu:)


Droga powrotna do domku okazała się 20minutowym postojem na jednej z ulic. Przyczyna? Niestosowanie się do znaku B-25. Szczerze powiedziawszy spodziewałam się nadmiernej prędkości ;) To był mój pierwszy i mam nadzieję, że OSTATNI mandat w życiu. Nie jestem entuzjastką kolekcjonowania punktów karnych ;)
Grzywna, którą muszę uiścić wystarczyłaby mi na 30 litrów benzyny, to prawie cały bak! Podczas mojego drogowego wykroczenia towarzyszyła mi jedna z piosenek zespołu The Wynners - Sha la la , także sia la la la la :) 





Poniżej zamieszczam zdjęcia z mojego niedzielnego stroju dnia:




 Kurtka - Bershka
Sweterek bolerko - Stradivarious
Top - H&M
Spodnie - Stradivarious
Botki - Deichmann 
Torba - New Yorker







A teraz zmykam ścielić łóżeczko, zabieram psinkę pod kołderkę i odpływamy w krainę snów ;)
Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz