Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

piątek, 22 lipca 2011

Wygodnie mi!

Hej! W tak chłodny i deszczowy dzień jak dziś postawiłam na stylizację, która choć na chwilę odpędza pochmurne niebo:) Uwielbiam połączenie intensywnego różu z neutralnymi kolorami, który daje efekt lekkości i dziewczęcości, nie uważacie? ^^ Dzisiejszy dzień spędziłam z R. i w domku. Niestety, pogoda za oknem nie stwarza warunków do tego, aby móc swobodnie przechadzać się ulicami miasta, także na szybko foty robione na dachu Galerii Łódzkiej ;)


Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z dzisiejszego dnia:





 Dwie połówki <3


Marynarka - Stradivarious
Biała podkoszulka - H&M
Różowa bokserka - H&M
Pumpy - KaphAhi
Trampki - Nike
Torba - New Yorker



Nawiasem mówiąc, odkryłam rewelacyjną piankę do włosów, ale pierw powinnam troszkę ją poużywać w celu wyrobienia opinii i późniejszego zrecenzowania produktu. Może nawet pokuszę się o porównanie kilku pianek? Zobaczymy! ^^ Bynajmniej nie zapomniałam o recenzji cieni do powiek firmy KOBO, także to również niebawem! 



Dobranoc! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz