Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

środa, 25 stycznia 2012

Nieposkromione loki.

Witam Was! ;*


Dzisiejszą notkę poświęcę fryzurze, którą wykonałam w zupełności spontanicznie i, która nie zajęła mi dłużej  niż 10min, także...                                         ZAPRASZAM! ;*




Za każdym razem, tuż po osuszeniu włosów ręcznikiem, moje włosy układają się w nieregularne fale. Rano to wykorzystałam i tak właśnie powstała fryzura ;)



Krok po kroku:
1. Myjemy włoski.
2. Umyte i odżywione włosy osuszamy ręcznikiem (ugniatamy)
3. Uzyskujemy tzw."bałagan" na głowie, którego nie rozczesujemy!!
4. Aplikujemy preparat chroniący włosy przed wysoką temperaturą oraz mocno utrwalającą piankę, którą        wgniatamy we włosy tworząc kolejne fale.
5. Przy pomocy suszarki, na najniższej mocy suszymy włosy tak, aby nie naruszyć uzyskanych fal.

  *Moja sugestia: włosy możecie zostawić do naturalnego wyschnięcia, by oszczędzić im zbędnego                          przesuszania.

6. Kosmyki włosów, które nie uległy skręceniu nawijamy na prostownicę.
7. Na koniec fale utrwalamy mocnym lakierem do włosów.







Myślę, że mój sposób z pewnością sprawdzi się u każdej z Was, której włosy są cienkie i podatne na stylizację ;) 




Mam nadzieję, 
że mój sposób
 przypadł Wam do gustu.
 Wszelkie sugestie
 ślijcie w komentarzach
na pewno wezmę je pod uwagę!
 Trzymajcie się cieplutko
 i do zobaczenia! ;*
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz