Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Małe zakupy.

Hej!

Co tam u Was słychać? Mam nadzieję, że wszystko dobrze:) Dzisiaj wybrałam się do galerii na drobne zakupy. W sumie to potrzebowałam nowych butów do jazdy autem, natomiast nie było niczego na czym mogłabym zawiesić oko. Przy okazji zahaczyłam o drogerię i stówka poszła ;P

Zdecydowanie jest kilka nowości jak dla mnie i myślę, że w przyszłym miesiącu zrobię recenzję niektórych produktów. 










Ja tym czasem 
zabieram się za naukę 
moi drodzy, 
bo póki co nie ogarnęłam
 tego co trzeba. ;) 
Trzymajcie się mocno
 i do następnegooo! ;*



P.S. Jednym z moich noworocznych postanowień jest zrobienie tatuażu. Już mam przemyślaną koncepcję, także póki co szukam dobrego studia ;) Może macie jakieś sprawdzone? Z pewnością wezmę je pod uwagę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz