Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Wystąpił błąd w tym gadżecie.

Szukam...(?)

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Małe zakupy.

Hej!

Co tam u Was słychać? Mam nadzieję, że wszystko dobrze:) Dzisiaj wybrałam się do galerii na drobne zakupy. W sumie to potrzebowałam nowych butów do jazdy autem, natomiast nie było niczego na czym mogłabym zawiesić oko. Przy okazji zahaczyłam o drogerię i stówka poszła ;P

Zdecydowanie jest kilka nowości jak dla mnie i myślę, że w przyszłym miesiącu zrobię recenzję niektórych produktów. 










Ja tym czasem 
zabieram się za naukę 
moi drodzy, 
bo póki co nie ogarnęłam
 tego co trzeba. ;) 
Trzymajcie się mocno
 i do następnegooo! ;*



P.S. Jednym z moich noworocznych postanowień jest zrobienie tatuażu. Już mam przemyślaną koncepcję, także póki co szukam dobrego studia ;) Może macie jakieś sprawdzone? Z pewnością wezmę je pod uwagę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz