Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

piątek, 13 stycznia 2012

Tag: Co jest w mojej torebce?

Hejka!

Co tam u Was dobrego słychać? ;) Ładnie dzisiaj śnieżek napadał, co? ;) W końcu!! Niech tylko napada  jeszcze więcej a już drepczę na górkę z jabłuszkiem! Przypominają mi się czasy dzieciństwa, kiedy to na okrągło zjeżdżało się z dzieciakami z górki na sankach lub właśnie na jabłuszkach. Taka frajda, że nie wiem! ;)

Tak jak obiecałam, dzisiaj tag o mojej torebce:) W roli głównej jedna z tych, którą bardzo dobrze znacie ;) Na co dzień nie noszę ze sobą dużo rzeczy, co innego gdy wybieram się na wykłady ;) Wtedy dochodzą zeszyty, niekiedy komputer i śniadanko, które i tak trzymam w osobnej materiałowej torbie na ramię. 
Zrobiłam zdjęcia tym rzeczom, które mogą Was w jakiś sposób zainteresować, więc odpuściłam sobie zdjęć paczek chusteczek higienicznych, czy całej zawartości kosmetyczki.


Zapraszam!


 Klucze od "Mojego królestwa".

 Kosmetyczkę kupiłam już dwa lata temu w H&M. W niej trzymam wszystkie drobne rzeczy, które niepotrzebnie buszowałyby samowolnie po torebce, np.: łyżka do butów, pamięć USB, tampony, cyfrówkę, chusteczki higieniczne, wkładki, kilka płatków kosmetycznych, torbę foliową, cały blister wit. C, wazelinę i oliwkę do skórek.

 Oliwkę do skórek możecie nabyć w osiedlowych sklepach kosmetycznych lub w hurtowniach. Cena waha się w zależności od pojemności i rodzaju aplikatora(pędzelek, pepitka). Dostępne są w różnych wariacjach zapachowych, ja posiadam frezję.  

 Wieszak na torbę. Nie zawsze mam gdzie położyć torbę, więc taka alternatywa jest świetna. Wieszak jest stabilny i utrzymuje nawet te najcięższe torby ;)

 Niezbędnik piśmienniczy ^^

 Ten portfel ma już tyle lat, że hoho... nawet nie pamiętam. Uwielbiam go za to, że jest w stanie pomieścić wszystkie wizytówki i papierki ;) 


 Kojarzycie skądś tą panią? ;D Pierwsza liceum! 


 Zdjęcie z zeszłego roku- okres po maturalny.

 Ogrzewacz dłoni. Wystarczy przegiąć metalową blaszkę znajdującą się w środku a sól zacznie się krystalizować wytwarzając temperaturę od 50 do 55st. C. Szczerze polecam każdemu zmarzluchowi! 





Dla zainteresowanych: może jakiś tutorial o szewronie? ;*



Myślę, że wnętrze kobiecej torebki skrywa indywidualną historię jej właścicielki. W zależności od okazji wybieramy torebkę o różnych kształtach i kolorach. Współczesny rynek oferuje nam kobietom szerokie spektrum wyboru wymarzonego modelu, dzięki czemu świadomie podkreślamy swoją kobiecość, styl oraz osobowość. 





A Wy dziewczęta preferujecie duże, czy małe torby? 
Trzymajcie się cieplutko i zapraszam do komentowania! 
Do następnegooo! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz