Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

wtorek, 24 stycznia 2012

Strój dnia.

Siemanko!


Dzisiaj przychodzę do Was ze strojem dnia, który pasuje do pracy jak i na uczelnie ;) 
Myślę, że połączenie neutralnych kolorów z bazą jaką stanowią dżinsy tworzy wariant idealny wszędzie i dla każdego. 


Rano był tak niesamowity przymrozek, że ledwo co otworzyłam drzwi od auta, bo tak przymarzły. Skrobałam dobre 10 min, żeby w ogóle otaczający mnie krajobraz był dla mnie widoczny. Bezwzględnie jestem zmuszona kupić odmrażacz do szyb ;) Mało tego, kierowcy bez względu na gołoledź na drodze pędzili jak szaleni. Nawet ja zdjęłam nogę z gazu. 
Powiem Wam, że jest ze mną coraz lepiej, bo poprawę z ostatniego kolokwium z kosmetologii zaliczyłam na 4,5 także jest moc! ;D Mogła być zawsze 5, ale to jeszcze przede mną. Właśnie w takich momentach zdaję sobie sprawę, że jednak warto przysiąść się do nauki ;)





Marynarka - Pull&Bear
Golf - ?
Koszulka z długim rękawem - H&M
Dżinsy - Vero Moda
Botki - Lasocki
Torba - Mohito 




To ja lecę coś przegryźć 
i zabieram się znowu za naukę... 
Trzymajcie kciuki
 za moje jutrzejsze zaliczenie! 
Buziaki! 
Do następnego! ;*





P.S. Notka nt. pielęgnacji włosów umieszczę w ciągu tygodnia jak już uporam się z sesją! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz