Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Hej!
W tak piękny, słoneczny dzień wybraliśmy się z Rafałem i psiną do Arturówka. 
Nie da się tego ukryć, Mejlo nas po prostu wykończył ;) Taki mały piesek a energii ma jak za dwóch. Z racji tego, że panowała wysoka temperatura na twarz zaaplikowałam tylko krem ochronny z SPF50+. Do spodenek z podwyższonym stanem wybrałam koszulę odciętą pod biustem, która jest w sam raz na takie upały z racji tego, że nie przylega do ciała. 


Przeszło 4h rzucania piłeczki... ;P







 Jeszcze nie wstawiałam żadnych stylizacji z tymi spodenkami, które na takie upały sprawdzają się idealnie!
Koszula - z osiedlowego ryneczku
Spodenki - H&M
Klapki - Deichmann
Torba - House



P.S. Od soboty jestem szczęśliwą posiadaczką sukienki z H&M, którą dwa posty wstecz pokazywałam^^



Tymczasem zabieram się za pisanie nowego wpisu dot. pielęgnacji mojej cery ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz