Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

środa, 17 sierpnia 2011

Ciuszki #1

Siemka!
Tak jak zapowiedziałam w poprzednim wpisie, dzisiejszym przewodnim tematem są upatrzone przeze mnie ciuchy, na które nie ukrywając mam chrapkę ^^


Na dobry początek, płaszczyk:

H&M 199zł
Jest świetny! Swoim fasonem i kolorem przypomina mi lansowany styl swego czasu przez Coco Chanel(jeżeli się mylę to mnie poprawcie).

H&M 79,90zł
Jest dostępna jeszcze w pudrowym i żółtym kolorze, natomiast ja preferuję klasyczną czerń. Będzie idealna dla mojej figury ze względu na to, że zakamufluję moje wałeczki ;P tymczasem nie tracąc na kobiecości i stylu.

Nie mogło zabraknąć koturn ;) Nie jestem przekonana co do zamawiania w szczególności butów przez internet, ale pewnie niedługo będę zmuszona do tego typu zakupu, ze względu na to, że w moim mieście nie mogę znaleźć podobnych.



P.S. Dzisiejszy dzień spędziłam w gronie bliskich mi ludzi, których szczerze w tym miejscu pozdrawiam! ;*


Tak.... to są moje ciuchowe priorytety:) 
Tymczasem życzę sobie jak i  Wam kolorowych snów ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz