Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Wystąpił błąd w tym gadżecie.

Szukam...(?)

czwartek, 5 kwietnia 2012

Dieta ubogoenergetyczna #1

Witam Was! ;)

Dzisiaj rozpoczęłam swoje pierwsze poczynania dietetyczne, a więc skąd ten nagły pomysł? 
Najwyższy czas dołączyć do osób, które osiągnęły piękną figurę, dzięki samodyscyplinie, ambicji i przede wszystkim wytrwałości.
Pierwszym krokiem, który podjęłam przed rozpoczęciem diety był zakup miesięcznika Shape, do którego została dołączona płytka z 40min treningiem  oraz zakup wagi kuchennej.
Dietę oparłam o zdobytą wiedzę z wykładów z dietetyki ;)
Założeniem diety ubogoenergetycznej jest dostarczanie od 1000 do 1200kcal na dobę, rozkładowi posiłków na 5 w ciągu dnia, redukcję masy ciała oraz ograniczenie tłuszczów i węglowodanów, stąd dieta musi być niskotłuszczowa i niskowęglowodanową. 

Mój jadłospis:
I Śniadanie 234,32 kcal
46g chleba graham, 58g jajka po ugotowaniu, 12g serka śmietankowego, 54g pomidor
II Śniadanie 483,05 kcal
81g pieczywo, 45g papryka, 23g kabanos
Obiad 155,86 kcal
112g ryby soli, 225g mrożonych warzyw
Podwieczorek 165,98 kcal
386g grejpfruit
Kolacja 118,76 kcal
65g mix sałat, 49g ogórek, 80g pomidor, 47g papryka, 8g oliwa z oliwek

napoje: kawa zbożowa, zielona herbata, woda mineralna

Razem: 1158,07 kcal 

Można? Można! ;)

Wbrew pozorom nie chodziłam głodna, wręcz przeciwnie posiłki były syte, kolorowe a co najważniejsze pyszne ;) 


A Wy jesteście po, w trakcie, czy dopiero zaczynacie totalną metamorfozę? ;) 
Trzymajcie się i życzcie mi wytrwałości! ;*
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz