Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

piątek, 20 kwietnia 2012

Małe zakupy.

Hej!

W ten piątkowy wieczór, przychodzę do Was z nowymi produktami do makijażu. W potrzebie nowego pudru i tuszu do rzęs wybrałam się do Rossmana. Jednakże budżet miałam ściśle ograniczony, więc ponownie nie mogłam sobie pozwolić na L'oreala True Match, natomiast tym samym poszerzyłam doświadczenia z nowymi produktami.
Postawiłam na puder Maybelline oraz tusz MaxFactor 2000calorie. Przy zakupie jakiegokolwiek tuszu MaxFactor, za 1gr dostajecie błyszczyk w dowolnym kolorze.


Legendarna maskara 2000 Calorie, pogrubiająca rzęsy do 300% jest dostępna w 3 wariantach – Dramatic Look – Waterproof – Curved Brush Volume & Curl. Każda z nich daje ponadczasowy efekt pogrubionych rzęs. Do 3 razy większa objętość. Trzykrotnie większy wybór. 
Tusz dobrze się rozprowadza, nie sklejając rzęs
-jedna warstwa tuszu.

"Idealne dopasowanie do powierzchni i struktury skóry, nawilżenie przez 8 h, efekt lekko świetlisty. Puder naturalnie utrwala makijaż." 
Jestem w kolorze nr24 Golden Beige.

 W tym sezonie usta będą lśniące, lśniące, i jeszcze raz lśniące!
Uzbrój się w nasz zgrabny nowy błyszczyk Vibrant Curve Effect, aby Twoje usta znalazły się w centrum uwagi. Nowy błyszczyk zza kulis pokazów mody został przetestowany przez naszych profesjonalnych wizażystów. Jego zakrzywiony aplikator obejmuje Twoje usta dla uzyskania bardziej kształtnego, pełniejszego wyglądu. Z wysokim połyskiem, formułą przeciwko sklejaniu się i 16 nowymi zniewalająco wykwintnymi odcieniami do wypróbowania, nie ma już wymówki, żeby się wtapiać w tło.
Wybrałam kolor, który równie dobrze będzie prezentował się solo jak i w duecie z jakąkolwiek pomadką z mojej skromnej kolekcji ;)
w regularnej sprzedaży ok.26zł/szt.




Zakupiona jeszcze na targach kosmetycznych w Warszawie. Kolor jest niezwykle intensywny i równie niezwykle trwały. Z pewnością odcień różu dla osób odważnych ;)
15zł/szt.


nr 963 20zł

nr161 ok. 4zł



 * buzia tak jak ją natura stworzyła




Testowaliście już puder Maybelline, a może tusz MaxFactora?
Chętnie poczytam Wasze spostrzeżenia o tych produktach ;)
Kolorowych snów!
Wasza M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz