Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

piątek, 30 marca 2012

Francuski warkocz.

Krótkie włosy nie muszą nas wcale ograniczać. Francuski warkocz, inaczej zwany dobieranym  jest świetną alternatywą dla tradycyjnego warkocza, natomiast zdecydowanie jest bardziej praco- i czasochłonny. Dobierany warkocz jak najbardziej pasuje do każdego kształtu twarzy, a przede wszystkim nadaje jej dziewczęcego uroku ;)

Jak zrobić?
W zależności od tego, gdzie nasz warkocz ma się zaczynać, wydzielamy włosy i dzielimy je na trzy równe pasma tak jak do klasycznego warkocza- zaczynamy pleć.
Następnie łapiemy trzy pasma w jedną rękę w taki sposób, aby się nie złączyły a drugą dobierajcie czwarte pasmo z boku głowy i łączymy z najbliższym pasmem. Przekładamy i z drugiej strony dobieramy następne pasmo z drugiego boku głowy i znów łączymy i pleciemy. Dobieramy tak kolejne i kolejne pasma, aż nam się nie skończą włosy ;) Na zakończenie związujemy włosy gumką i/lub wiążemy kokardkę z pasmanterii.









Na domiar tego pragnę pokazać Wam moje nowe dzieło;) 
Zainspirowałam się tym filmikiem:











A Wy? 
Rozpuszczone włosy, loki, kitka, czy warkocz?;]
Do następnego!;*
Trzymajcie się!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz