Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

środa, 19 października 2011

Reaktywacja - jesienny outfit.

Witam! Po miesięcznej przerwie, podczas której porządkowałam własne sprawy, mniej lub bardziej ważne:) W każdym bądź razie, Mendi wróciła!! Przygotowałam dla Was zestaw dla zmarzluchów, który idealnie wg mnie wpasowuje się w jesienny klimat.Od pewnego czasu byłam w poszukiwaniach płaszcza i znalazłam! Płaszcz jest wyjątkowo ciepły, aksamitny w dotyku i idealnie na mnie skrojony. 






 Płaszcz - F&F
Wełniana tunika - New Yorker/ Amisu
Spodnie z podwyższonym stanem - H&M
Torba - Mohito
Botki na platformie - Deichmann/ Graceland


Dobranoc! Do następnego! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz