Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

środa, 14 września 2011

Żel do mycia twarzy Biały Jeleń oraz mleczko do zmywania paznokci Simple Beauty.

Hejo! ;*

Dzisiaj rano wygrzebałam już ostatnie resztki żelu do twarzy z Bourjois, tym samym kończąc kolejne opakowanie ;)  Wybrałam się więc do pobliskiego sklepu i zakupiłam żel do twarzy z Polleny "Biały Jeleń" -hypoalergiczny z aloesem i ogórkiem. Producent zapewnia dokładnie oczyszczoną, odświeżoną, gładką i miękką skórę. Czy tak będzie? Zobaczymy ;) Na pewno przynajmniej po tygodniu stosowania powinnam dodać jego krótką recenzję ;)
                                                  




Słyszeliście o czymś takim jak mleczko do zmywania paznokci
Simple Beauty udostępniło na rynek właśnie taki produkt, który dzisiaj zakupiłam. Z tej firmy stosuję od dwóch lat różowy bezacetonowy zmywacz do paznokci, którego szczerze polecam:) Moje pazury nie wymagają interwencji duetu zmywaczu i lakieru, aczkolwiek niebawem napiszę kilka słów o tym produkcie. 

                                                                





Krótko i na temat  - jak nigdy^^
Bajoo!

2 komentarze:

  1. chyba skusze się na tego jelenia

    Fajny blog (;
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra firma bialy jelen ;d



    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń