Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

czwartek, 20 października 2011

Recenzja mleczka do zmywania paznokci z Beauty Simple.

Hejka! 
Dwa posty wstecz wspominałam o żelu do twarzy Biały Jeleń, ale też o mleczku do zmywania paznokci  Beauty Simple. Producent ma w swojej ofercie jeszcze żel do zmywania, którego nigdy wcześniej nie stosowałam. W każdym bądź razie, mleczko poprzez swoją konsystencję straciło na efektywności działania,  zapach kokosu i wanilii w połączeniu z zapachem acetonu jest odrażający. Konsystencja mleczka nie ułatwia, wręcz koliduje z pierwotnym zastosowaniem produktu. Do momentu kiedy mleczka jest w opakowaniu dużo to dajemy sobie radę, ale gorzej kiedy dojdziemy do połowy opakowania. Wtedy łatwo o niekontrolowane rozlanie się produktu, a w efekcie poplamienie mebli tudzież ubrań co mnie już się przytrafiło. 


W skali od 1 do 10 stawiam 4 i szczerze nie polecam.








Tymczasem ja zbieram się do nauki,
 a wieczorkiem jadę na Radogoszcz 
malować koleżankę na imprezę. 
Postaram się zamieścić zdjęcia
 przed i po za zgodą M. 
Do następnego wpisu, bajoo:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz