Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

środa, 19 października 2011

Recenzja żelu do twarzy Biały Jeleń.

Na zakończenie dzisiejszego dnia dodaję krótką, zwięzłą i na temat recenzje hipoalergicznego żelu do twarzy.


Na dobry początek, przypomnijmy sobie co producent zapewniał:
-utrzymanie prawidłowej równowagi ekosystemu mikroflory skóry poprzez zawartość ksylitolu i lakitolu,
-nawilżenie i uczucie odświeżenia z ekstraktów z aloesu i ogórka,
-łagodzenie podrażnień i stymulowanie naturalnych procesów regeneracyjnych, dzięki alantoinie i pantenolu.

Podczas stosowania tego żelu nie odczułam poczucia odświeżenia, natomiast żel nie podrażnia skóry oraz nie wysusza jej co jest istotne z racji coraz to niższych temperatur za oknem. 


Co do ceny... szczerze nie pamiętam:) ale musicie mi wybaczyć, bo jestem tylko człowiekiem i mam prawo zapomnieć:) ale jestem pewna, że >6zł.


Na zakończenie, jeżeli miałabym ocenić ten produkt w skali 1-10, stawiam 8. Nie podrażnia, hipoalergiczny, bez alergenów, także prócz uczucia odświeżenia, absolutnie nie mam nic więcej do zarzucenia:) 




Bajoooo :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz