Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Wystąpił błąd w tym gadżecie.

Szukam...(?)

środa, 19 października 2011

Recenzja żelu do twarzy Biały Jeleń.

Na zakończenie dzisiejszego dnia dodaję krótką, zwięzłą i na temat recenzje hipoalergicznego żelu do twarzy.


Na dobry początek, przypomnijmy sobie co producent zapewniał:
-utrzymanie prawidłowej równowagi ekosystemu mikroflory skóry poprzez zawartość ksylitolu i lakitolu,
-nawilżenie i uczucie odświeżenia z ekstraktów z aloesu i ogórka,
-łagodzenie podrażnień i stymulowanie naturalnych procesów regeneracyjnych, dzięki alantoinie i pantenolu.

Podczas stosowania tego żelu nie odczułam poczucia odświeżenia, natomiast żel nie podrażnia skóry oraz nie wysusza jej co jest istotne z racji coraz to niższych temperatur za oknem. 


Co do ceny... szczerze nie pamiętam:) ale musicie mi wybaczyć, bo jestem tylko człowiekiem i mam prawo zapomnieć:) ale jestem pewna, że >6zł.


Na zakończenie, jeżeli miałabym ocenić ten produkt w skali 1-10, stawiam 8. Nie podrażnia, hipoalergiczny, bez alergenów, także prócz uczucia odświeżenia, absolutnie nie mam nic więcej do zarzucenia:) 




Bajoooo :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz