Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

wtorek, 1 maja 2012

Karolinów.

Ziemniaczki wstawione na obiadek, a ja w tym czasie oglądam zdjęcia z wczorajszego wypadu.
Wybraliśmy się jednak do małej miejscowości jaką jest Karolinów, by tam spędzić cały dzień do późnej nocy w przebojowej atmosferze;) Jutro wybierzemy się do Uniejowa już na 100% 


Zachód słońca, bezchmurne niebo, zapach pieczonej kiełbaski i wspaniałe towarzystwo to są te cztery elementy odpowiedzialne za wyjątkowy przebieg całego wypadu. 
Nie wiem jak Wy, mówiąc nieskromnie uwielbiam pozować do zdjęć podobnie jak patrzeć na siebie. Dostrzegam atuty swojej urody, doceniam moją naturalność, widzę, że nie trzeba mi wiele bym mogła być w pełni przez siebie akceptowana. Zdaje sobie sprawę, że nie zawsze osiągamy to czego byśmy chcieli, ale jeżeli mamy w końcu do cholery coś osiągnąć to czemu nie? Przekroczmy granice swoich możliwości, stańmy o jeden krok do przodu. Nie cofajmy się.   Jeżeli coś zasadniczego w naszym życiu sprawia, że życie  to, traci sens zróbmy wszystko by nabrało pięknych barw symbolizujących siłę, progres, nadzieję i niezależność bowiem nie ma rzeczy nie możliwych.










Ściskam Was mocno!
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz