Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

sobota, 26 maja 2012

Haul zakupowy- tattoo.

Witajcie!

Po tak długiej, prawie dwu tygodniowej przerwie z blogowaniem przychodzę do Was z zakupami ;)




Na dobry początek perfumy!!!!!!
Moje ukochane, długo wyczekiwane, piękne... 
DKNY Golden Delicious.

Kolejny zapach DKNY zamknięty w jabłuszku. Najnowsze i najbardziej królewskie jabłko z kolekcji DKNY Be Delicious ma w sobie elegancję zarezerwowaną nawet dla najbardziej wymagających gustów. Jest kuszące, ciepłe i zmysłowe. DKNY Golden Delicious łączy w sobie ducha nowoczesności z kwiatowymi ciepłymi i smakowitymi nutami.

Nuty zapachowe: 
nuta głowy : woda kwiatu pomarańczy, mirabelka oraz jabłko Golden Delicious. 
nuta serca: białe róże, lilie z Casablanki, waniliowa orchidea oraz konwalia. 
nuta bazy: piżmo, drzewo sandałowe oraz drzewo tekowe. 





 119zł/30ml- cena promocyjna; 170zł/30ml- cena regularna


 2. Żel do twarzy  Bourjois.
Jeden z niewielu kosmetyków do oczyszczania skóry twarzy, który nie podrażnia mojej wrażliwej skóry, nie pozostawia napiętej skóry, a jego świeży zapach pobudza po nieprzespanej nocy ;)

 13zł/150ml

3. Lakier do włosów nadający objętość.
Bardzo mocny, trwały lakier do włosów. Jeden z lepszych jaki miałam do tej pory.
 10zł/250ml

4. Odżywka do włosów z potrójną keratyną. Do włosów bardzo zniszczonych i suchych.
Wyjątkowo po tej odżywce moje włosy są jedwabiście gładkie, ale nie obciążone. Wyjątkowo piękny, słodki zapach! Uwielbiam! 
 10zł/200ml

5. Nawilżające mleczko do oczyszczania i demakijażu.
Absolutna rewelacja! Ku poleceniu mojej koleżanki Ani, zdecydowałam się na produkt apteczny. Poprzedni preparat bardzo podrażniał moje oczy mimo, iż nie był stosowany bezpośrednio na powieki(Soraya). Mleczko cechuje się hipoalergicznością(czyli zmniejszone prawdopodobieństwo wystąpienia reakcji alergicznej), bezzapachowy, nawilżający. 
30zł/240ml

6. Carmex
Ubóstwiam! Niestety, albo i stety jest o wiele lepszy niż czysta wazelina kosmetyczna. Mimo wszystko Carmex jest balsamem silnie nawilżającym czerwień wargową, zawiera filtr SPF15. Jego specyficzny smak jak i zapach nie nadaje się dla każdego, aczkolwiek to co on robi z ustami, jak poprawia ich kondycje rekompensuje wszystkie mankamenty. Szczerze polecam!
9zł/10g

A teraz wisienka na torcie!!!!
  
Uwaga!

Uwaga!



ZROBIŁAM TATUAŻ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Pamiętacie jak pisałam Wam o mojej wielkiej chęci zrobienia tatuażu na plecach symbolizującego wolność, nieposkromienie, niezależność? Jednak zdecydowałam się na coś bardziej osobistego. Te trzy słowa, które w chwili największego zachwiania emocjonalnego wezmą mnie w garść, postawią do pionu i dadzą mi tą namiastkę sił na kolejne dni.


następnego dnia


Z mojej strony, życzę Wam słonecznego weekendu
 spędzonego w gronie najbliższych Was osób!!! 
Pamiętajcie, nie poddawajcie się!
NEVER GIVE UP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz