Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

środa, 14 marca 2012

"Co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj"!!!

"Co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj", myślę, że na dobry początek mogę się do tego odwołać z racji tego, że jestem wybitną specjalistką od przekładania rzeczy na jutro. Szczerze powiedziawszy już mnie to powoli zaczyna wkurzać. Może powinnam o tym napisać prace dyplomową?! - żart ;P Niemniej jednak czas ogarnąć troszeczkę w swoim życiu- czas najwyższy. Ogarnąć kwestię bloga- czy w końcu go prowadzę systematycznie, czy mam to w głębokim poważaniu i usuwam. Kolejna rzecz to taka, aby w końcu nabrać dystansu do siebie i innych. Zdecydowanie ZA DUŻO biorę do siebie. Przejmuje się jakimiś pierdołami zamiast oddalić pewną kwestię w zapomnienie. Trudno jest mi odpowiedzieć na pytanie, dlaczego przeżywam pewne sprawy, które mnie w żaden lub w nieliczny sposób dotyczą. Zawala mi to niepotzrebnie głowę, gdzie swoje myśli powinnam skoncentrować na własnych potrzebach i pragnieniu samorealizacji. Czyż nie mam racji? Abstrahując, ostatnie dni spędzam na doskonaleniu projektu tatuażu, który zrobię późnym początkiem wiosny, kiedy będzie znacznie cieplej, tak aby rana w spokoju się goiła. Cały tatuaż będzie zachowany w klimacie ptaków, klatki, piór i sentencji, która za każdym razem, kiedy będę miała chwilę zwątpienia i bezsilności będzie mnie motywowała do działania!! Zdaje sobie sprawę, że powoli motyw ptaków robi się denny, "modny" jak swego czasu motylki, czy delfinki. Natomiast dla mnie to będzie symbol nieustannej motywacji, symbol nieposkromienia, wolności i wyzwolenia. Tatuaż jest jak najbardziej przemyślany, także jakiekolwiek uczucie niezadowolenia czy zawiedzenia ograniczam do minimum. Oczywiście tatuaż sam się nie zrobi, dlatego wypadałoby poszukać takiego studia, od którego będzie biło czystością i higieną pracy oraz, aby sam tatuażysta był przede wszystkim artystą. 
Obecnie szukam inspiracji do makijażu na II Akademickie Mistrzostwa Polski w Wizażu w Zielonej Górze, w którym biorę udział. Tematem mistrzostw jest "zaczarowany ogród". Mam koncepcję(zdjęcie poniżej), twarz zachowana w kolorach zieleni, złota i rdzy. Szukam pomysłu na makijaż oczu, ale jak mnie olśni dam Wam znać. ;]




Nawiązując do
 tematu dzisiejszej notki,
zabieram się za długo wyczekiwany post nt.
"pielęgnacji włosów farbowanych"! 
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz