Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

czwartek, 29 grudnia 2011

Sylwestrowe przygotowania!

Halo!


Czas na karnawałowe szaleństwo! 


Wybrałyście już kreację na tę noc? Macie już koncepcję na karnawałowy makijaż, pazury i fryzury? Powiem Wam, że ja jestem do tej chwili w proszku ;P ale wyłącznie pod względem fryzury i makijażu. Na Sylwestra wybiorę się w klasyczną małą czarną, natomiast paznokcie zachowałam w ciemnej tonacji przy pomocy lakieru China Glaze STELLA nr 734.


Co do makijażu to mam kilka koncepcji. Pierwszą z nich jest maksymalne podkreślenie wyłącznie górnej powieki do uzyskania zmysłowego kociego spojrzenia. Do tego sztuczne rzęsy i teraz tak... albo rzęsy a'la piórka, albo bardzo długie. Jeżeli miałabym dokonać zakupu to "tanecznym" krokiem zmierzam do Inglota ;)






Co do drugiej koncepcji to myślałam nad podkreśleniem załamania górnej powieki i do tego kreska eyelinerem + rzęsy. Następnie zastanawiałam się nad klasycznym smoke-eyes i tak już w sumie nie wiem ;)


Fryzura- jestem posiadaczką krótkich, bardzo mocno rozjaśnionych, cienkich włosów i aby zachować objętość i lekkość włosów na mojej głowie trzeba się trochę natrudzić. Pomyślałam nad burzą loków oraz nad klasycznym ułożeniem, w którym wywinę tylko grzywkę na zewnątrz.  AHA! Zapomniałabym!  Z racji tego, że nie jestem wielką miłośniczą noszenia czapek (co nie ma odniesienia do zimowej pogody), kupię beret wyszywany cekinami. Wygląda obłędnie! Do tego mam pasek wyszywany takimi cekinami, którego zawiązuję na kokardkę. Przewiąże się nim w talii i do tego ten berecik. Myślę, że troszkę to ożywię połyskiem cekinów:) 



Tegoroczny Sylwester spędzam u znajomych na domówce, a Wy gdzie się wybieracie? Jakaś impreza w klubie, czy też domówka? ;)

Chciałabym jeszcze poruszyć motyw pielęgnacyjny związany z przygotowaniami, a mianowicie maseczki na twarz, włosy, wcześniejsza (max dzień wcześniej regulacja i henna brwi ew. rzęs) oraz pełne pedicure, które mimo wszystko powinnyśmy regularnie wykonywać w zależności od predyspozycji narastania zgrubiałego i martwego naskórka oraz intensywności wzrostu paznokci. Tuż przed samym wykonaniem makijażu fajnie jak na oczęta nałożycie schłodzone żelowe okulary. Oczy będą wydawać się bardziej wypoczęte, a Wy tym samym orzeźwione. 

Także przed karnawałową zabawą nakładamy maseczki i inne preparaty pielęgnacyjne, golimy nóżki i inne części ciała, manicure, pedicure, zakładamy seksowną bieliznę, odjazdową kieckę i mega szpile! 

A przede wszystkim wyśmienicie się bawimy!




Buziaki i do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz