Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

środa, 28 grudnia 2011

Święta, święta i po świętach.

Hej! 




Uwielbiam ozdabiać mieszkanie świątecznymi akcentami może dlatego, że taką okazję mamy tylko raz do roku? hmm, pewnie tak! ;)  Wszystkie prezenty, które dostali ode mnie moi bliscy sprawiły mnóstwo radości, a mnie tym samym satysfakcje i szczęście:) 


Prezenty, które dostałam były jak zawsze trafne w dziesiątkę! Przede wszystkim nowe żelazko do włosów BaByliss oraz zestaw profesjonalnych kosmetyków do włosów Goldwell. Kosmetyków póki co nie miałam okazji przetestować z racji tego, że czekam na wizytę u fryzjera, natomiast żelazko jest genialne! Myślę, że za jakiś czas dam Wam znać w szczegółach jak służy mi nowa zabaweczka i nowe preparaty do pielęgnacji włosów. 




Podrzucam Wam zdjęcia ze świątecznych przygotowań ;) 




 Prezenty!! hah

Foremki do wykrajania ciasteczek kupiłam w Ikei.

 Takich Św. Mikołajów zrobiłam jeszcze trzy:) Ozdobiłam nimi kredens, a raczej wstawiłam je do kieliszków i szklanek ;) Własnoręcznie wykonane ozdoby cieszą nie tylko oko, ale i serce:)


 Po raz pierwszy w życiu upiekłam makowca! Może nie wygląda tak jak ze sklepowych półek, ale mogę Was jedynie zapewnić, że był pyszny! 

Świąteczne kartki:)




W najbliższym czasie postaram się 
dodać wątek o Sylwestrowych przygotowaniach:) 
Do następnego! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz