Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

poniedziałek, 7 listopada 2011

Ulubieńcy października.

Witam! ;*


Dzisiaj przychodzę do Was z moimi ulubieńcami października. Znajdziecie troszkę nowości, poznacie moich nowych dwóch pomocników, z resztą oceńcie sami. Zacznijmy od lakierów:




1. Laker China Glaze.


734 Stella.

Dorwałam ten lakier w zeszłym tygodniu na targach kosmetycznych w Hali Expo ;) Ma piękny, elegancki śliwkowy kolor, który idealnie wpasowuje się w jesienny klimat. Jest ważny 36mscy po otwarciu, także długo:) Jego regularna cena to <20zł, natomiast ja zapłaciłam 18zł, z czego jestem dumna, natomiast odpryskuje po trzech dniach.a


2. Colour Alike


461

Zawsze chciałam mieć taki odcień  w swojej skromnej kolekcji lakierów:)

3. Colour Alike


16.
Idealny do francuskiego manicure.

4. Maestro


8/350
Od kiedy pamiętam, zawsze chciałam mieć pędzelek do aplikacji korektora, z racji tego, że niestety nasze opuszki bądź pędzle od podkładu nie są na tyle precyzyjne. Ten jest świetny. 

5. Maestro

10/420
Klasyczny pędzelek kulka. Idealny do załamania powieki, jak i do cieniowania.

6. Chusteczki peelingujące Cleanic


Zdecydowanie mój ulubieniec i odkrycie w jednym. Chusteczką możemy wykonać peeling o zróżnicowanej "sile", wiecie o co chodzi ;P Dostępne są w wariancie pojedynczym.

7. Pomadka Bourjois.


Fuchsia ardent 04.
Moja ukochana! Posiada wszystkie pożądane przeze mnie cechy dobrej pomadki, czyli nawilżenie, trwałość, intensywny kolor, nienachalny zapach i smak oraz niepodkreślanie suchych skórek ;)
Na pewno zdecyduję się na kolejną.





Troszkę spóźnieni ulubieńcy października,
 ale to nic nie szkodzi. 
Do następnegooo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz