Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

niedziela, 6 stycznia 2013

Niedziela.

Niedzielne popołudnie, za oknem padający śnieg, kubek gorącej czekolady i ja. 

Dużo się zmieniło, szczególnie w mojej mentalności, podejściem do życia i ludzi. W minionym roku zaniedbałam swoje obowiązki, ludzi, którzy mnie otaczali i zdrowie.... Zaniedbałam też swoje pasje, bloga- Was... mimo to, mogę śmiało powiedzieć, że zeszły rok dał mi dużo szczęścia, gdyż poznałam wspaniałego mężczyznę, który w każdym calu docenia mnie, traktuje tak jak zawsze chciałam być traktowana, jak księżniczkę- kocha, szanuje, dba o mnie i troszczy. Tak, jestem szczęśliwa!

Za pewne jak większość z Was, jesteście ku realizacji swoich noworocznych postanowień... nie jesteście sami! Ja też je mam!
Z pewnością czas się podtuningować! Nie pozwólmy, by obwody naszych brzuchów wypadły nam spod kontroli! :) Oczywiście precz z drakońskimi dietami i męczarniami na siłowni! Nie jesteśmy masochistami! :) Powrócę do swojej zeszłorocznej metody gubienia zbędnych centymetrów, czyli wprowadzenie do swojej diety większej ilości warzyw i owoców, upajanie się niegazowaną wodą mineralną, wykluczenie smażonych potraw i ograniczenie słodyczy! :)

Blog! Łoooo.... ciężki kaliber...na pewno niebawem ujrzycie nowy wygląd mojego bloga, myślałam też o usunięciu starych postów, tak by odciąć się zupełnie od przeszłości, od dawnej "mnie", a wkroczyć z nowym materiałem, który (mam nadzieję), Was zainteresuje :) Co o tym myślicie?

Plany na najbliższą przyszłość? Oczywiście! Zmiana fryzury, zakup małej tablicy korkowej, dużego lustra do pokoju i tatuaż na żebrach.


Trzymajcie się ciepło! 
Wskakujcie w grube skarpety
 i spędźcie niedzielne popołudnie jak najlepiej potrafcie!
Ściskam, M.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz