Statystyka bloga

O mnie

Moje zdjęcie
Łódź, łódzkie, Poland
Studentka II roku kosmetologii. Szczęśliwie zakochana. Od lat moją pasją jest makijaż.
Powered By Blogger

Szukam...(?)

czwartek, 21 czerwca 2012

Zakupy- kosmetyki.

Hej!


Ho, ho, ho, dawno mnie tu nie było! Wstyyyd! 


Co tam u Was słychać dobrego? U mnie życie nabrało szybkiego tempa, któremu muszę dotrzymać kroku. Bierzmy życie jakie jest i cieszmy się nim!


Mam nadzieję, że zrekompensuję Wam moją haniebną nieobecność i zaniedbanie kosmetycznymi zakupami ;)






 Uwielbiam męskie pianki do golenia z Nivei. Poprzednia zawierała właściwości chłodzące ta, natomiast łagodzi podrażnienia mojej wrażliwej skóry. 
ok.9zł/200ml
 Kocham! Kocham! Rozkosz dla ciała i zmysłów! Doskonale nawilża, zapach miodu i mleka, nie klei się. 
15zł/42g 
 Sprawdzone i ulubione! 
3,50zł/ szt.
 Moje pierwsze podejście do tej maseczki. Zobaczymy jak się sprawdzi ;)
2,40zł/szt.
 Rewelacyjne, jeśli często borykacie się z pęcherzami na stopie, bądź wszelakimi otarciami. Plastry utrzymują się do kilku dni. 
ok.20zł/8szt.
Duoaktywny żel nawilżający pod oczy. Wyciąg z malwy, Glucam, alantonina. 
Efekt: Gładka i nawilżona skóra wokół oczu. 
Zapewniam Was, jeśli będziecie stosować preparaty nawilżające do pielęgnacji okolic oczu już w wieku 20lat tak jak ja z pewnością zaprocentuję to w przyszłości.
28zł/15ml

 Krem na naczynka na noc. Wzmacnia kruche naczynka krwionośne oraz poprawia mikrokrążenie. 
35zł/40ml

 Peeling dostałam od mojej Madzi, który na jej skórze nie sprawdzał się najlepiej, natomiast w moim przypadku jest idealny. 

 Od miesiąca borykałam się z suchym łupieżem. Szampon Pirolam załatwił całą sprawę. Dzięki zawartości witamin poziom nawilżenia skóry głowy uległ poprawie i stabilizacji. Polecam, chociażby ze względu na to, że jest delikatny, skuteczny, a włosy po nim są gładkie i miękkie. 
16zł/6 saszetek




Wczoraj jak i dziś miałam okazję spróbować metody hybrydowej. Jestem pozytywnie zaskoczona, gdyż końcowe wykończenie jest naturalne. Na stopach pozwoliłam sobie  na akrylowe kwiatki ;)



"Pielęgnuj swoje marzenia. 
Trzymaj się swoich ideałów.
Maszeruj śmiało według muzyki, która tylko ty słyszysz.
Wielkie biografie powstają z ruchu do przodu, a nie oglądania się do tyłu."


Buziaki kochani!
Trzymajcie się!
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz